Ramona Lindeman

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Ramona Lindeman - 25 februari 2013 16:58

Har inte gjort något annat än spelat gitarr idag om jag ska vara ärlig, eller iaf när jag vart hemma. Låter ganska brutalt men så är det! Ligger nu i sängen och bara tar det lugnt, min vän Sara kommer kanske senare ikväll, får se vad vi hittar på isåfall. Kanske fortsätter där vi slutade igår, med lägenheten. Vi kom ju nämligen inte så långt som jag hoppats på. Men det får man väl ta igen idag, om vi orkar vill säga. Om hon nu hade tänkt pallra hit sin lilla röv. Men det märker vi nångång. Det roligaste av allt är att jag har brist på inspiration till bloggen, vet inte vad jag ska skriva liksom. Jag har lust till att blogga men ändå liksom när jag sitter där så vet jag inte vad jag ska skriva, är inte det märkligt? Mitt inre kanske inte alls har lust med det, haha, vem vet! Ah well, hoppas det händer något fantastiskt eller underbart snart så att man har lite att berätta åtminstone!

 

 

Av Ramona Lindeman - 25 februari 2013 12:31

För första gången på typ forever så sitter jag i skolan och degar mig :) Har inte pluggat så jätte mycket men pratat och diskuterat med min goa mentor. Käkat korvstroganoff med Sara och några till. Trevligt. Nu sitter jag bara och väntar på att nästa lektion ska börja, studera lite mer matte. Kuligt kuligt. Ikväll ska jag klinka massa gitarr i alla fall. Tog hem lite låtar igår, eller ja, kopierade ackord och text och klistra in i Wordpad ^^) Jaja.

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards