Ramona Lindeman

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Ramona Lindeman - 15 februari 2013 13:35

Jag är nog en drömmare, jag dagdrömmer om saker jag vill göra här i livet. Vara med i filmer, ut och resa, spela gitarr.. Men inget säger att man inte kan uppnå dessa saker. Det krävs tålamod och kämparglöd för att uppnå sina drömmar. Olyckligtvis så krävs det pengar för dom flesta drömmar man har. Men då får man skaffa ett jobb och tjäna in pengar. När man har inkomsten och undanlagda pengar kan man börja fullfölja sina drömmar. Ganska enkelt. Men, istället för att följa mina drömmar riktigt än. Så vill jag lära mig mer om saker jag tycker om. Sådant som intresserar mig. Till exempel, så vill jag lära mig om vissa personer, skådisar t.ex Vilka dom är, vart dom var uppväxta och så vidare. Och då tar jag ju någon jag gillar såklart, Julia Roberts exempelvis, eller Dante Basco. Jag vill också lära mig andra saker, om olika länder. Speciellt USA, Australien. London kanske också. Därför tänkte jag faktiskt skriva lite egna uppsatser, just för att jag vill lära mig olika saker. Jag älskar att skriva också, så detta passar mig perfekt. Och nej, jag är ingen nörd eller så. Jag bara tycker om väldigt mycket, och jag vill väldigt mycket också. Så därför vill jag lära mig, det är nyttigt att lära sig olika saker. Jag fick min inspiration av filmen "The Librarian". Otroligt bra var den. Lite fejk här och där men ändå bra på något vis. Men men. nu ska jag nog göra något annat. Tjao folket.


 


Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards