Ramona Lindeman

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Ramona Lindeman - 3 februari 2013 16:15

Ja, segt som sjutton är det om jag ska vara riktigt ärlig! Jag vet inte vilken tid jag gick upp men, det var inte så sent tror jag. Helst av allt hade jag velat ligga kvar typ trehundra år till. Sängen som vi har är ju farligt skön alltså. Men men. Undra vad man ska hitta på för mat idag, älskling vill ha färdiggjord pizza som man bara slänger in i ugnen, medans jag inte alls vill ha det. Då får jag la göra något bara till mig själv då. Tråkigt men så är det. Vore bra och få plockat undan lite här också, skräp och sånt. Plocka in den rena disken för att ladda med ny haha x) Mja, har lite brist på samtalsämnen ibland känner jag. Men ja...

   

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards