Ramona Lindeman

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Ramona Lindeman - 11 februari 2013 13:41

Idag ska jag åka till min älskling igen. Det blir mys, och snart är det alla hjärtans dag för den delen. Hm. Fast just nu sitter jag i sängen och tittar på katterna som gottar sig i fönsterbrädan.. Våran Mimmi har en förmåga att vilja sova i blomman. Hon sover ingen annan stans, bara i blomman. Lustigt. Men men. Saknar dock min lilla Hanniball. Eller det är ju egentligen älsklingens katt, eller var. Men nu hade man gärna tagit med honom hem en stund. Han är väldigt speciell, vår lilla skrutt. Ja, och sen vill mormor tvinga oss ner till Spanien, för att hälsa på henne. Jag tackar inte nej, bara min älskling följer med så. Vi har funderat lite på det faktiskt, sista minuten resa kostar minimum. Och vi kommer bo hos mormor så det blir extremt billigt om jag får säga så. Tänkte också kolla hur vädret kommer se ut där. Hoppas att det blir varmt! Tjao folket.

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards