Ramona Lindeman

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Ramona Lindeman - 13 februari 2013 14:54

Äntligen så kanske vårt internet kan funka. Det funkar nu iallafall. Imorgon kommer dom från Relacom för att fixa vårt egna bredband, vi lånar ju svärmors nu. Gött mos. Jag och älskling har bara vart liite rastlösa här. Dock skönt att vara utan internet ibland, så man får saker gjort och så ^^) Men när det kommer till den punkten då man bara vill sätta sig en stund efter en dags städande och grejande så och inte ha internet, så blir man lite ledsen. Men men. Vi har ju hittat på annat också, typ som sett på film med svärmor, myst och lite annat. Wihoo. Och vi har också våran Hannibal på besök, sååå mysig är han. Ska sova med oss på kvällen, han bara går omkring och strögar för sig själv. Han verkar inte ett dugg beroende av dom andra katterna hemma hos mamma. Stormtrivs hemma hos oss. Imorse skulle han ha morgon mys med mig och älskling, så himla gosigt. <3 Ne nu ska jag hitta på något annat. Ha det gott folket.

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards