Ramona Lindeman

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Ramona Lindeman - 1 februari 2013 12:58

Att ägna sin fritid åt att plugga är starkt gjort. Eller, jag har inte börjat än om man säger så. Tar det lite senare, men jag ska görat i alla fall, det har jag bestämt mig för. Orkade inte åka till skolan så jag frågade om jag fick studera hemma och det gick bra, måste bara åka till skolan någon gång under nästa vecka för att "stämma av". Och det kan jag gå med på. Detta är nu andra morgonen i den nya lägenheten, och jag kan inte sätta ord på hur skönt det är. Det är varmt, fint, fräsht och så vidare. I den andra lägenheten fick man sova med dubbla täcken för att inte frysa ihjäl.. Och det kändes inte okej, det drog in i vartenda hörn och vrå. Men här, här är det varmt och skönt. Mmmm. Nog pratat om det. Ska möjligtvis hjälpa svärmor med massa hundmat som skulle komma idag, 400 kilo... 20 kg/låda. Det är fruktansvärt jobbigt måste jag säga, att bära dom, men som tur är så finns det inga trappor att springa upp i. Yey. Nu tänkta jag vara lite snäll och fråga om er åsikt, eller mer som "vad tycker ni". Alltså, vad tycker ni att jag borde skriva mer/mest om? Jag är öppen för förslag så det är bara lägga fram förslag som NI vill se på MIN blogg!

 

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards