Ramona Lindeman

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Ramona Lindeman - 22 februari 2013 23:07

Sen kväll, eller det är alltid sent för mig med tanke på att jag inte lägger mig tidigt varje dag. Idag har jag inte gjort ett piss, Har bara legat i sängen, dött en smula. Tanken var att åka till skolan idag och prata med lärarna, men inte fasen blev det av, orkade inte. Men på måndag måste jag dit. Kan inte sitta här som en hösäck och inte göra något åt mitt liv. Det går bara inte. Jag måste börja ta tag i det, innan det är för sent. Såå, hade tänkt att jag får väl åka till skolan några dagar i veckan och plugga den där förbannade matten, sen kanske ha praktik någonstans. Vill inte bara vara här hemma och dö, vill ut i världen och glömma alla problem och tankar. Börja leva igen. På riktigt. Men men, kommer ta ett tag innan jag kommer upp på benen igen, bara att kämpa. Imorgon ska jag och mamma i alla fall gå upp i tid, köpa en säck potatis, sen dra till syrran och hälsa på. Sen på kvällen ska vi väl börja röja så jag får tillbaka mitt gamla rum. Skönt att få komma ut och göra något också, så man kan andas lite. Jajja. Hoppas ni där ute har det bra i alla fall. 

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards