Ramona Lindeman

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Ramona Lindeman - 8 februari 2013 17:08

Som rubriken säger, utan internet i några dagar. Ganska segt när man till slut inte har något att göra. Men nu är jag hos mamma över helgen. Lite kul är det allt. Ska nog vara här lite oftare tror jag. För att ha lite annat och göra också. Har städat och grejat massor i den nya lägenheten så det är lite skönt att göra annat också. Kommer sakna min bebis där hemma men men. Vi ses ju snart igen. Har vart och besökt mammas väninna också, inte gjort det på ett tag, så det var trevligt med en kopp kaffe och allmänt umgänge. Har också börjat på en ny novell, har inte skrivit på jätte länge. Älskar att skriva, är bra på det också. Så kände att jag kunde börja på en nu. Hoppas på att avsluta den också, är ganska dålig på sånt. Men den kommer inte bli överdrivet lång så det går nog bra. Den heter "Vid regnbågens ände" och handlar om två bröder som förlorat sin mamma i en bilolycka. Tim, som fortfarande ältar olyckan fortfarande, har inte kommit över sorgen och lever i ett tomt liv, enligt honom. Joakim försöker leva vidare men det går inte som planerat med en bror som inte kan släppa taget. Mer säger jag inte x) Då avslöjar jag ju hela grejen. Den är ganska sorlig. Men den kommer nog ha ett bra budskap. Men men. Får se när jag blir färdig.

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards