Ramona Lindeman

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Ramona Lindeman - 2 februari 2013 19:28

Det blev inge pizzamys med svärmor idag, så vi får äta pizza själva då. Men det gör väl inget, det kommer fler dagar. Börjar bli lite hungrig nu faktiskt. Måste börja träna också, eller ja, åtminstone promenera. Det är ett måste om jag får säga min alldeles egna mening höhö. Känner att jag har lite väl mycket pizzafett på kroppen, inte ok. Inte så mysigt faktiskt. Ända sen jag blev tillsammans med min pojke så har jag gått upp i vikt, huhu. Börjar få lite panik. Såå, får träna helt enkelt. Det är det enda sättet att bli av med skiten. Yeye. Får la se om pojken min vill ha mat.. annars får jag la äta något annat då ^^)


btw, saknar hästlivet lite väl mycket nu känner jag....






  

Av Ramona Lindeman - 2 februari 2013 14:56

Idag ska vi käka pizza i Nossero, som jag nämnde igår, eller hur? Och jag ska nog plugga lite mer idag, som jag lovat mig själv. Det är mycket roligare att plugga hemma än att gå upp 7 för att åka till skolan och sen va i skolan nån ynka timme för att sen vänta på bussen i över en timme och bli ypperligt rastlös.. Så ja det är mycket roligare att plugga hemma. Har inte hunnit göra så mycket idag, eller jo. Bärt in bordet som vi fick från svärmor, nu är det bara vänta på att hon får sin nya soffa så att vi kan få hennes gamla soffa. Wihoo! Är sjukt seg just nu, vaknade efter 1 idag, ännu en gång väldigt skönt att vakna i den nya lyan. Ursäkta att jag tjatar om det men det är så sjuuukt skönt! Men jag önskar bara att vår damsugare får nya påsar snart så man kan damsuga, får la dra och köpa det sen.. När jag orkar. Haha. Ne, brist på vad jag ska skriva om... Kanske kommer med lite åsikter ikväll. Om vad vet jag inte men jag kommer nog på något bra. Ha det gött.


 

Av Ramona Lindeman - 2 februari 2013 00:42

Var nere hos svärmor och såg film förut, "Time line" eller något hette den. Vi såg inte hela, det måste nog vara en sådan dag som alla bara vill tjafsa.. Har tjafsat lite med min familj, väldigt onödigt men ja, sådan kommer man inte undan tyvärr! Men men. Imorgon ska vi käka pizza i Nossebro, år och dar' sen jag var där. Bodde utanför Nossebro i en jourfamilj, när jag tänker på det så saknar man dom lite gran, kanske ta sig i kragen och höra av sig till dom. Sen har jag faktiskt pluggat idag, det trodde jag inte om mig men jag var tvungen. Tänkte att jag kunde försöka göra lite matte i helgen så kanske jag slipper nästa fredag också om jag har tur. (hehe). Men men.

 

 

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards