Ramona Lindeman

Alla inlägg under juli 2013

Av Ramona Lindeman - 31 juli 2013 23:11

Hade tråkigt så jag gjorde två Hardstyle pics. Huehuehue. Blivit lite hardstyle kåt. Lawl.


   

Av Ramona Lindeman - 31 juli 2013 22:28

Blöö. Tjebba alla konstiga pussys. Kom nyss hem efter att ha köpt cigg. Derp. Nu lyssnar jag musik, som vanligt. Musik är som mat för mig. Helt seriöst, haha.. Och nej. Jag ångrade mig inte vad gäller träningen, pallar seriöst inte idag. Nej nej nej nej nej! Haha! Det får bli imorgon. Har faktiskt noll fantasi, har ingen aning om vad jag ska skriva. Jag har ju inte den blekaste aning om vad ni vill läsa, så det blir lite svårt! Så ni får gärna komma med tips, så vore det urbra. Loel. Mja. Bajs. Hejdå.


 

Av Ramona Lindeman - 31 juli 2013 18:58

Hardstyle for life.


 

Av Ramona Lindeman - 31 juli 2013 17:34

Tjao alla! Ligger min säng och funderar på hur jag kunde vakna klockan fyra på eftermiddagen trots att jag somnade innan klockan elva igår kväll. Det låter inte.. rimligt! Men men, jag kanske behövde det. Ska försöka mig på att somna tidigare idag med så kanske jag kan vakna lite tidigare imorgon. För första gången på en månad typ så somnade jag tidigt, grattis till mig! Wehoo. Solen lyser och jag känner inte för träning idag, får bli imorgon tror jag. Eller det MÅSTE bli imorgon haha.. annars kommer jag inte komma vidare, jag kanske ändrar mig senare och drar ut ändå. Who knows. Lawl.

Av Ramona Lindeman - 29 juli 2013 19:00

Hai alla. Puh. Det är varmt.. som fan! Jobbigt? Jo men visst! Blääää på det. Blir nästan lite yr i huvudet av det. Men men. Gick upp typ.. efter fyra. Lol.. Var uppe till klockan sex faktiskt. Måste sluta med det. Finns mycket jag måste göra, men jag trivs i min säng med massa musik D: Blev lite sugen på att lira gitarr, men orkar inte nu! Och det blir ingen träning idag, orkar inte.. orkar bara inte! Får göra det imorgon istället. Japp. Får se vad som händer idag, om jag nu hade planer på att dra mig till Vara och göra något. Om min kära mammi orkar köra då. Meh.. Skulle ju kommit med en ny musiklista igår, men det blev lite kaotiskt så det blev inte av. Får antingen göra det sen eller imorgon. Blä.

Av Ramona Lindeman - 28 juli 2013 17:49

Hai alla. Tänkte ta och städa lite, tanken är icke lockande, men städar jag nu så hinner det i alla fall inte bli kaos! x) Sen tänkte jag belöna mig med ett hårt träningspass. Var ute igår och jogga lite och det gick faktiskt väldigt bra! Men jag vet inte om jag ska dra UT och träna eller om jag ska stanna hemma och köra lite styrketräning, har inte riktigt bestämt mig än.. att jogga är visserligen fett skönt, och det känns så kvavt och jobbigt att köra hemma. Behöver luft! Syre! D: Och det lär jag inte få om jag tränar hemma. Så drar nog ut och kör en sväng. Sen en fet dusch. Naaajs. Sen får man se vad som händer. Kanske ta det en aning lugnt resten av kvällen. MÅÅSTE börja gå upp tidigare. Palla vakna sent mer. Usch, det är bara jobbigt. Dagarna försvinner och bajs. Hittat massa goa låtar också, ny lista kommer nog ikväll! Så yep! Tjao så länge!

Av Ramona Lindeman - 27 juli 2013 18:25

Hai there alla asswholes! Idag är det de lata männens dag D: Varken jag eller mamma har ork till att göra ett skit! Men men, får väl ta itu med NÅGOT senare när det är svalare, fucking typ 30 grader ute. Bajs! Men får väl njuta så länge det varar. Sommaren är snart över, som vanligt. Ligger i min säng och inte gör ett piss.. Tänker ligga här ett tag till faktiskt..

 

 

Av Ramona Lindeman - 25 juli 2013 19:19

Hallå alla goa och glada pungråttor! Kom precis från duschen efter dagens träningspass. Blev mycket styrka och så vidare. Har annars inte gjrot så mycket idag, vart och handlat med mami. Laddat på min telefon nu också! Vart utan den alltför länge! D: Inte okej! Sååå nu har jag min telefon en månad till ^_^ Morgondagen.. morgondagens planer är väl att tvinga mamma och köra till Skara och kolla på en spelning, askalas! Så ah.. vet inte vad jag ska skriva faktiskt.. Såå.. ciao!

 

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards