Ramona Lindeman

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Ramona Lindeman - 23 februari 2013 17:04

Morsning korsning alla människor. Näeh, har inte börjat fixa i mitt rum än, är utslagen fast jag inte gjort något. Dafuq? jaja, har vart hos syster idag. Trevligt trevligt. Gav henne lite potatoes och köttfärs. Mm. Kom ganska nyss hem, just nu orkar jag inte göra så mycket faktiskt. Blää. Men imorgon kommer min gamla vän Sara på besök, kul kul. Finns mycket jag måste ta tag i men nu, orkar jag inte! Tvätta kläder ska jag iaf göra i helgen. Jajja. Ska nog chilla resten av helgen, jodå. 

 

 

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards