Ramona Lindeman

Alla inlägg under november 2012

Av Ramona Lindeman - 26 november 2012 00:06

Nu har vi sett Breaking dawn part 2.. den var bra, men samtidigt förväntade man sig något mer. Och att barnets ansikte var animerat? Dafuq! Vad skulle det vara bra för liksom. Det var ganska onödigt tycker jag, sen blev jag lite rädd när jag trodde att alla typ dog i den där striden men det var ju bara en "vision" om hur det skulle se ut om dom startade den. Man skulle behöva skapa en till del så att man kan hänga med lite mer i själva historien, men det förvånar mig inte om det kommer det med ^^

Imorgon så gäller det! Måste gå upp typ senast tio för att börja ringa mamma så hon inte glömmer av att hon skulle komma och sen framför allt så att hon svarar! För det är hon snuskigt dålig på! xD Man får ringa typ tio eller elva gånger innan hon svarar... Men jaja, får bomba henne med samtal imorn ;) Nu ska jag grejsa lite, spela kanske, innan jag hoppar i kojs med älsklingen som redan ligger och snarkar! 

 

Godnatt! /Ramona

Av Ramona Lindeman - 25 november 2012 18:14

Idag ska jag och svärmor se på Breaking Dawn part 2! Så taggad :) Kommer bli super tror jag. Har sett alla andra filmer förutom New moon, sett 1, 2 och lite av 3 men inte fullt ut så jag var tvungen att uppdatera mig lite. Yess yess. Så hon kommer och hämtar mig sen, kvart över 7. Så mysigt jao. Och imorgon taggar jag provridning, måste ringa mamma tidigt imorgon så hon inte glömmer av att hon skulle komma. Hehe jaa. Men tjao!

Av Ramona Lindeman - 24 november 2012 17:31

Den här dagen är slängd åt vet inte vart, men det är fan gött att sova. Gick och la mig typ klockan 6 imorse (a) Så, gick upp för en pytteliten stund sen haha. Måste börja vända rätt på dygnen alltså, detta går ju inte! :D Men det är så sköönt och sova ju, men nästa vecka måste jag skärpa mig, kan inte ligga och snarka hela dagarna C: Ska sätta fart med praktiken igen och sen KANSKE jag har en häst att ha hand om också ;) Då kan man inte lata sig, nej men det är faktiskt något jag ser fram emot. (Om det nu blir så, jag hoppas det) :)

Av Ramona Lindeman - 23 november 2012 19:13

Ganska nyss ätit Tacos och sett filmen Ted med älskling. Såå grym var den, fett rolig! c: Den rekomenderas stort om man säger så lixhoom. Nu sitter vi bara och chillar vid varsina datorer och smälter maten. Mumma <: 

 

Denna dagen tog slut fett fort, jag gick upp typ efter klockan ett och älskling gick upp typ halv fyra. Fast han var uppe till halv sju imorse så ^^ Så, denna dagen har försvunnit. Men man är glad ändå! Sitter och lyssnar på mina goa låtar på spotify :3 Wihoo! Snart blir det spel.

 

/Ramona

Av Ramona Lindeman - 23 november 2012 14:09

Vaknar lite gran till spotify musik :3 Panda da Panda - Titta på nån annan. Han har cp konstiga låtar men dom är fett bra, helt sjukt, och så den konstiga dialekten, läste på youtube att han är typ skåning eller något :P Men han är cool allstå. Läste också att han råkat hugga sig i bröstet med en machete haha. Klant, mitt på en spelning också. Lol. Jajja. Spotify är min bästa vän för tillfället btw<3 Siter och sneglar lite på Disneychannel, hihi C: Älskling sover än, sömntutan<3 Måste också säga att stekta ägg på morgonen är snuskigt gott! hehe. Vill att det ska bli söndag nu så jag och svärmor kan åka på bioooo, wihoo, bara imorn, sen är det dags! 

 

Längtar tills måndag också så jag får provrida den där hästen, så taggad! Hoppas jag gillar henne så jag kan börja rida igen, då har jag fyllt det lilla tomrummer som funnits nu ett tag. Saknat hästlivet såå mycket! Tjao! 

Av Ramona Lindeman - 22 november 2012 22:16

Tagga söndagens bio och måndagens provridning! Längtar som fasen. Mamma får åka med mig dit, och en cykel får jag på köpet! Asnajs jue. Ragequita från ett game, så sitter och sneglar lite på nån film med Will Smith, typ Men in black. Konstiga varelser och pratande hundar (?) Lawl. Jag är inte så mycket för övernaturlig skit, eller ja det beror på helt enkelt. Och det spelar en absolut roll vilka det är för skådisar. Man kan säga att jag är rätt kräsen vad gäller filmer. Men men. ^^ Jag skulle behöva en dusch.. ja, fan vad sugen jag blev på en dusch nu.. Måste duscha.. tjao!! 

Av Ramona Lindeman - 22 november 2012 15:12

Jag kanske har hittat en medryttarhäst! Den var egentligen till salu men kunde stå som medryttare antingen tills vidare eller tills hon får sålt henne. Ska nog iväg nästa vecka för att provrida. Om jag uppfattade det rätt var det ett Polskt fullblod. Sååå, är lite glad minsann! 

 

Sen måste jag bara påpeka att ägg är jävligt gott på morgonen C: 

Av Ramona Lindeman - 21 november 2012 14:20

Idag blir det köttbullar och pommes i dagens meny. Orkar inte göra mat idag men är fett hungrig. Måste tvätta också, blää :( Är inte helt frisk än så vad jag än gör känns alldeles för ansträngande och tröttsamt haha. Vill gå i ide till denna eländiga skit har gått över, pallar inte asså, halvt döv på ena örat är man också. Jävla skit. Inte ok :P Hoppas jag är helt frisk i slutet av veckan i allafall. På söndag MÅSTE jag vara frisk, för då ska jag och svärmor dra ut på bio, Breaking dawn part 2. Och så mat innan filmen börjar, shiiiet vad jag längtar. Kommer bli en grym "girls night"! <3

 

Älskar min prins också <3 Nu måste jag kolla ugnen, tjao! 



   

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards