Ramona Lindeman

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Ramona Lindeman - 19 november 2012 21:02

Dålig uppdatering, IGEN. Men det blir inte lätt när man plötsligt vaknar med kristallsjuka.. (fick reda på det i sjukan). Så fort jag rörde huvudet så kändes det som att hela världen snurrar. Asjobbigt faktiskt. Alltså, det har med balansorganet att göra. Kristallerna i örat har förflyttat sig och det rubbar balansen. Spydde 5 gånger första dagen. Ringde sjukvårdsrådgivningen och dom skickade en ambulans till mig, älskling hade åkt till jobbet men fick komma hem lika fort :P Jag blev körd till vårdis, sen vänta i hela fucking 5 timmar på nästa ambulans till Trollhättan. Utmattad var man, och det kom ju en ambulans efter en stund men den fick ett annat larm som var i grästorp, vilket var värre än mitt fall :P Men sen kom dom äntligen, och det visade sig vara samma som kört mig till vårdis ^^ Kul. Fick dropp och så, åkte hem samma dag. Vart hos mamma sen dess, nu äntligen hos älskling<3 Fortfarande svag och har inte balansen fullt ut men det artar sig :)

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards