Ramona Lindeman

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Ramona Lindeman - 27 november 2012 22:34

Yes jag och älskling plus några till har typ bara spelat. Men det var kul minsann! ^^ Funderade förut på om jag skulle gått och lagt mig men jag ångrade mig. :P Gottat mig med kycklingrulle :3 och nu lyssnar jag på musik. Mumma. :) Är fortfarande hungrig känns det som. Lol. Jajja.

 

På praktiken fick jag göra söta julpåsar med ett mjukisdjur och en påse med tre godis pinnar (till hund) dom blev ganska söta, fast det var bara några jag blev nöjd med. Jaja. 

 

natti!

Av Ramona Lindeman - 27 november 2012 13:12

Godmorgon alla människor, eller godeftermiddag det kanske heter ^^ Gick upp för en liten stund sen. Har iaf börjat vända tillbaka dygnen :P Det är ju ett måste när man har ett jobb att ta hand om! =) Sen blev jag lite besvikennär jag såg fettfläcken på mina byxor.. Åt ägg.. Grr.. Men jaja. ^^ Andra problem finns också, (inget jag tar upp här). Men allting löser sig väl antar

jag, bara man gör något åt det liksom.

 

Sitter också och kollar på lunchtravet. (v65) SÅÅÅ länge sen jag följde alla kända travhästar och kuskar. Har ju vart jätte intresserad av det innan. Jag kunde namnen på massa kuskar och tränare plus hästar, men nu har jag glömt av allt typ :P Visserligen känner jag igen många av namnen som visas på startlistan hehe. Men det blir väl så när man lägger ner något man vart intresserad av innan. Att man glömmer av alltså. Men ridkunsapen finns iallafall där, även fast jag inte ridit på.. jag vet inte hur länge, :P Jaja

 

Ha en trevlig dag! 

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards