Ramona Lindeman

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Ramona Lindeman - 12 november 2012 16:39

Lyssnar på goa PLENTAKILL låtar haha. Kom nyss hem från Djurboden. Härlig dag som vanligt. Vi pratade om allt möjligt faktiskt. Skönt att bara babbla om allt och inget. :) Blir väl att gå dit sen och käka mat. Nam nam. Så himla slö, lyckades försova mig imorse, INTE OK! Haha, får sluta med det. Älskling hade tydligen väckt mig när klockan ringde men jag hade inte reagerat, lol. Fast jag var uppe ganska länge igår (a) Men jag spelade faktiskt bara tre matcher igår eller något, väldigt lite mot vad jag brukar, men det är skönt att göra något annat också :)

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards