Ramona Lindeman

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Ramona Lindeman - 5 november 2012 18:48

Dagens teknik suger fett känns det som. Laddade ner en grej som skulle spela in alla matcher man kört på LOL, men inte FAN kunde jag spela upp det :S Blir så fruktansvärt förbannad på all skit asså. På älsklings dator funka det men inte min.. Alltid är det nånting som inte funkar, och det driver mig till vansinne. Helvetes jävla skit datorer! 

För att tala om något annat, jag ska nog lägga ner det där med stallet, känner att det blir för jobbigt att ha olika tider varje vecka. Mån-tis dag, Ons-tors kväll och fredag morgon. Det blir för jobbigt för min stackars lilla tröga hjärna. ^^ Det är synd faktiskt, men så är det. Sen att jag blir så fruktansvärt ridsugen men måste betala om jag ska börja rida där också, känner att jag inte har råd med det. Tyvärr. Så så får det nog bli, så är jag i svärmors Djurbod istället :) Då blir det mer ordentliga tider, men jag får se vad som händer. Ska prata med Linnea på torsdag så denna veckan blir nog "normal" eller hur säger man. Haha :P Såå jao. Dagen på praktiken gick bra, arbetade i kassan och sen skulle svärmor åka med tomma kartonger. Älskling kom senare och hämtade mig. Drog hem och... aa.. haha x)

Peace!  

Av Ramona Lindeman - 5 november 2012 13:50

Hej alla tvåbenta människor där ute. Ska snart dra iväg till Djurboden för mer arbete. Praktiken har börjat igen, riktigt gött nästan. Men hade velat ha liiiite mer lov :D Idag har vi bärt in lådor med hundmat som väger 20 kg styck. RÄTT tungt för ryggen, men träning är bra! Sen har jag fått stå i kassan också. Det är fasen roligt alltså. Få knappa på knappar i kassaapparaten. Hehe. Nu måste jag dra mig to work.

Tjao! 

 

 

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards