Ramona Lindeman

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Ramona Lindeman - 10 november 2012 20:13

Funderar på att kolla igenom kläderna som jag tog med från mamma för länge sen, har inte gjort det än ^^) Hehe. Dags och göra det. Frågan är om jag skulle göra det nu med en gång, behöver ändå komma från datan en stund, och sen plocka undan sen vi åt mat..

 

Imorgon drar vi till svärfar också och ska äta middag. (fars dag). Det blir mysigt. Just nu har jag en sovande katt i knät.. hmm, och en är ute. Får kolla om hon vill komma in snart.

Av Ramona Lindeman - 10 november 2012 13:15

God eftermiddag. Gick upp för några timmar sedan, och det har vart en här som kollat på lägenheten, och det var tydligen någon som älskling kände hehe :) Men får se hur det blir. Måste nog till skolan på tisdag och prata med Mattias, vill inte gå upp klockan halv åtta och vara vid skolan klockan halv nio när jag istället kan sova längre och sen gå till prakiken.. -.- Inget och göra åt, tyvärr. Är ju tvungen att fixa det där med stallet och så, eller snarare komma fram till något. Såå ah. Bläää. Katten har jag inte blivit av med än, tyvärr. La upp en annons men ingen som ringt än, hoppad det gör det snart! Eller så får jag lämna henne till morsan eller ngt. Så får hon vara där ett tag tills man hittar något. Vill verkligen inte ta henne till veterinären, aldrig i livet! Får se vad som händer :)

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards