Ramona Lindeman

Alla inlägg den 1 november 2012

-

Av Ramona Lindeman - 1 november 2012 11:29

       


Det blev en tidig morgon idag, lagom iallafall :) Gick upp några minuter efter tio. Fast vaknade första gången klockan 8 då klockan ringde. Sen gik jag till affären och när jag kom tillbaka så hade älskling plcokat undan på borden och ställt tillbaka blomman katterna välte igår kväll :3 Proud of my angel  

 

Så, tack vare honom behöver jag bara dammsuga och tvätta golvena sen. Och det där med att städa på morgonen har funkat awsum! Aldrig vart såhär rent och fint så länge! Några dagar är kanske inte lång tid men för mig är det lång tid, med tanke på att det blir skitigt varje dag om jag inte städar x) Det är min tvättdag idag också så har slängt in tvätt i maskin, gött mos! :) 

 

Och det där med att sluta röka är svårt! Fast nu gör vi så istället (innan vi slutar helt) att vi bara delar på en cigg någon gång om dagen, att bara hastigt sluta på en gång är ju enormt svårt! :o Så det funkade nog inte för våran del. Fast vet ni vad, allra lättaste hade varit om vi inte börjat röka överhuvudtaget :D Då hade vi inte haft dessa problem, men man var ju ung och dum och ville börja så gjorde man det. Och där satt man sen. Haha. Vilket liv va? Jisses :) 

 

Peace




Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards