Ramona Lindeman

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Ramona Lindeman - 11 november 2012 11:50

Hej alla. Nästan precis gått upp. Fast, nej det var ett tag sen, över en timme sen haha. Håller på och tvättar lite, sen ska jag duscha och göra mig iordning för farsdag-middan. Det blir fett jao :) Och det är väl änna pinsamt om man inte vet sin kusins ålder? Men nu vet jag, han är 30. Nu slipper jag fundera på det mer, som jag gjort ganska länge nu. ;P Jag har ganska länge också undrat hur gammal min ena bror är, men sen fick jag nog reda på att han var 84 eller något ^^ Får kolla det............ Och ja! Det var 84. Snart fyller rackarn år också ju, i December. :)

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards