Ramona Lindeman

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Ramona Lindeman - 29 november 2012 17:35

Jeess. Nu vart man hemma från dagens arbete! :) Det var både kul och kämpigt att stå och göra först små påsar med gnagar mat och sen göra det till stora påsar (julklappar). Men det blev super bra faktiskt. Vi har liksom hunnit med det vi velat hinna med, och det känns alltid bra att ha saker gjort! :) Så nu sitter man bara och chillar gärnet. Härligt härligt! Imorgon blir det upp tidigt för att bege sig till skolan, hem sen vidare till provridning! 

Sen blir det en hyfsat lugn och go helg hoppas jag, men söndag blir att hjälpa till lite extra på prakiken, men det

blir bara roligt! 

Av Ramona Lindeman - 29 november 2012 11:16

Wääh är typ cp trött! Och älskling som skrämmer mig med att klockan var halv tre fast den bara var tio, inte ok xD Nej men det behövde jag nog haha. Idag är det sista praktikdagen för denna veckan, imorn blir det skola

och provrida pållen :) Hoppas det blir lovande, men jag lär inte ha någon säker framtid, den kan bli såld när som

helst känns det som. Så antingen kanske det blir såld om två veckor eller så får jag spendera någon månad

med den! Man kan aldrig veta liksom. Hoppas på det bästa i alla fall. 


Sen såg jag en film igår, "Vinnare och förlorare" som handlade dels om en häst som aldrig vann och en dotter som inte fick den uppmärksamhet hon ville ha från sin pappa som bara brydde sig om den där travhästen. 

Och bla bla bla. Sen träffade pappan en tjej som hans dotter träffat på en bingohall först, dotter skulle

tävla i skolmästerskapet och hon förlorar. Hon förklarade spontant för sin pappa att allt blivit suddit när hon låg etta, (hon bar glasögon fast inte under loppet) och därifrån får pappan att hästen vart otroligt närsynt. Och där fick dom svaret varför hästen inte vunnit.

Dottern (som i detta läget hette Magda) spelades av Märta Ferm, och hon var otrolig! Så smart och duktig på det hon gjorde! Hoppas man får se henne i fler filmer :) Någon mer som sett denna? 


Såå, det har snöat också. Och när jag gick ut förut för att röka med älskling så kände jag liksom att det var könt på något vis att snön är på väg. Den får gärna stanna under julafton, men sen får den med nöje bara

försvinna! xD Vill inte ha snö föralltid lix, vill egentligen ha en riktigt sommar!! 

Jaja inget och göra åt! Nu ska jag dra mig.


Have a good day peeps!

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards