Ramona Lindeman

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Ramona Lindeman - 19 mars 2013 11:22

Sitter just nu och har gjort färdigt en uppgift i Svenskan. Roligt faktiskt. Skulle läsa lite av en novell och sen skriva slutet. Blev jävligt bra faktiskt. Sen vad läraren säger har jag ingen aning om. Skolan går ganska bra för tillfället, lite segt ibland bara. Har liksom.. ja, inte jobbat så mycket matte som jag borde. Har gjort LITE idag, men inte mycket (oops). Men jag tar igen det, jag lovar. Dunkar musik nu och bara tar det lugnt. Ska försöka fixa cigg sen och dra till soc och fixa lite grejer, eller kolla om det går att fixa grejer rättare sagt. Jag mår ganska bra idag, vill dock bara hem och sova. Sova tills jag inte orkar sova mer. La mig i sängen lite väl sent tror jag. Typ två eller något. Men jag sov bra i alla fall. Det är ju bra, eller? Dock var jag väldigt trött när Sara kom hem till mig och väckte mig, hade hon inte kommit hade jag nog fan försovit mig. Och jag tycker inte om att försova mig. Det är det värsta som någonsin kan hända mig, allvarligt talat. Helt bokstavligt talat. Hatar det. Får så dåligt samvete då... Sjukt va? Nej inte direkt, tycker det är en bra egenskap. Faktiskt.. Men ja, nu har jag inte så mycket mer att säga, så ni får ha det bra.


 

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards