Ramona Lindeman

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Ramona Lindeman - 1 mars 2013 18:11

Jag är lite trött idag, men jag överlever. Vaknade med att brorsan försökte skaka liv i mig. Jag gick ju upp visserligen då men ja, klockan var väl tio eller något. Idag ska jag nog lägga mig lite tidigare. Vilket jag lovade mig själv att göra igår men nej, det blev inte så. Efter brorsan åkt så drog jag och mamma till Vara vårdcentral, sen vidare till expert. Skulle beställa nytt batteri till min Samsung Galaxy Nexux. Kommer väl nån gång nästa vecka! Wihoo! Sen.. pallrade vi våra rövar till Willys och handlade lite, sen handlade jag, eller mamma gjorde, vitamintabletter för hår och naglar. Fyfanihelveteförmediciner! Men hoppas jag får bättre hår sen när hela kuren är över, det är typ om två månader. Kuligt. Yees, så får se hur bra den kuren funkar egentligen!


Nästa vecka ska jag och mamma klippa oss! Och färga håret också. Skönt att bli av med allt skit man har i håret. Det "kluvna" om man säger så. Jaa, vad mer skulle göras nästa vecka tro.. inget speciellt tror jag. Men imorn drar vi till skara och gör något, handlar annat nödvändigt tror jag.. Men men.. Ha en fortsatt trevlig kväll folket.

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards