Ramona Lindeman

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Ramona Lindeman - 14 mars 2013 21:22

Sitter just nu och inte gör så mycket. Lyssnar musik och chillar på livet, Kartellen med den Kära Dani M.. Åh vad jag börjat älska den mannen. Ska gifta mig med honom, jag lovar! Eller så ska jag gifta mig med Lorentz & Sakarias... Äh finns många jag vill gifta mig med! Kan göra det med allihop! Har faktiskt börjat klinka på en egen låt, eller det hände ganska plötsligt, började spela lite bara och så blev det rätt bra, inte färdig dock. Behöver komma på lite mer ackord, men det var ganska enkelt. Så, ja. Sen är det bara att komma på texten också, det kommer bli en utmaning. Är jätte kass på sådant, skulle behöva någon som skrev själva låten åt mig.. Men men.


 

Av Ramona Lindeman - 14 mars 2013 10:15

Jag hann inte med första bussen imorse, illa. Så fick ta en som gick senare, och det var fruktansvärt tråkigt. Hade inte vart fel för fem öre att ligga i sängen lite till. Men jag har lovat mig själv att sköta skolan. Det är ett måste. Om jag ska komma någon vart. Men det är illa när man är fett röksugen men har bestämt sig att INTE röka. FAN! Tror det var en dum tidsperiod att sluta, det känns ju bara kaos i kroppen nu, det är illa illa illa. Mår inte bra i kroppen nu. Ångest typ.. Sist jag slutade röka gick jätte bra! Nu dock så går det inte bra alls. Kroppen säger emot och skriker efter cigaretter, visst är det sjukt att man kan bli så beroende av små pinnar som man bara får sjukdomar av, och snuskiga lungor för den delen. Jag kan inte hjälpa det, är jätte sugen på att röka.. Men jag ska försöka säga emot mig själv. Jag har lovat mig själv det, då ska jag hålla det också. Det låter otroligt för att vara mig men.. så är det. Det är bara första veckan som är jobbigast, sen börjar man bli av med vanan. Så jag behöver bara klara mig till nästa vecka på onsdag, men visst kommer det komma i vågor. Men det kommer gå över. 


Dani M.. är min man.


 

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards