Ramona Lindeman

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Ramona Lindeman - 3 mars 2013 21:14

Ja snart är det dags att blunda för dagen. Imorgon är det skola som gäller, ska faktiskt försöka plugga! För en gångs skull, men har en förmåga att fastna framför facebook. Men jag ska försöka låta bli :3 Sitter just nu och förmodligen tar min sista cigg för dagen. Puhu. Hoppas på att jag inte försover mig imorgon, fast det gör jag nog inte, hoppas jag. Men men, natti folket!

Av Ramona Lindeman - 3 mars 2013 16:49

Jess. Idag har man vart igång igen. Först åkte vi till ÖB för att handla lite kuliga grejer till bror min C: Sen drog vi till mammas kompis en sväng, när vi kom hem så fixade jag iordning mitt rum, inte riktigt färdig än men har bäddat iordning sängen, och ställt saker på plats och så, vikt ren tvätt och ställt in i garderoben och såna grejor va. Väldigt skönt att få saker gjort. Lägenheten ser ut som ett helvete, men huvudsaken är att vi börjat få ordning på skiten.


Så resten av kvällen ska jag ta det bara lugnt! Duscha ska jag göra dock, det är ett måste efter allt slit och släp hihi. Imorgon är det skola, ser faktiskt fram emot det lite grann. Konstigt nog. Jag tänkte på en annan grej också, folk säger alltid "ååh skolan suger bla bla bla" och så går det ju massa rykten såklart.. men jag kom på att, det är inte SKOLAN det är fel på, skolan är skitbra, men det är ELEVERNA det är fel på. Inte alla men de flesta. Så klaga inte på skolan, klaga på köttet och blodet som går i den.

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards