Ramona Lindeman

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Ramona Lindeman - 4 mars 2013 21:04

Hejsan hejsan alla glada människor. Sitter just nu och väntar på läggdags... Skolan imorgon med då. Internet har blivit ganska tråkig så är lite uttråkad men annars är det väl bra. Har inte gjort så mycket, tog en tuppis tidigare idag, mycket skönt, sen kom Sara och vi satt mest och snackade gamla minnen om när vi tjafsade och grejer, ja jösses vilka memorys man har från förr. Även fast det inte var SÅ länge sen, typ förra och förr förra året. Kul var det i alla fall.


Så nur sitter jag bara här, i min ensamhet. Eller mamma sitter i vardagsrummet som vanligt och ser på TV. Känns nästan som att alla bitar är på plats. Eller ja hur ska man säga. Känns som förr i tiden, när man var hemma och mamma ropade när det var mat. Hihi. Skolan funkar bra också, lite tråkigt bara att läsa matte dag in och dag ut, men kommer bli skönt när jag fått gjort allt färdigt så jag kan få godkänt nån jävla gång. Annars är allt helt ok. Men nej, nu ska jag väl smurfa vidare tills det är dags att sova. Natti natti folket!

Av Ramona Lindeman - 4 mars 2013 10:38

Sitter i skolan just nu och har faktiskt jobbat lite. Jag är duktig jag vet, liite seg bara men annars är det bara bra idag. Allt känns lite bättre faktiskt. Somnade lite efter tio igår, sen sova jag hela natten utan att vakna. Vaknade klockan sex utan larm. Wihoo! Jag är bra! Sen klockan 7 var det lite morgonmys i soffan med mammi och katterna. Tog sedan mina vitaminer och klädde på mig, sminkade mig och sen körde mamma mig till skolan. Bra dag hittills, faktiskt. Idag kommer kanske Sara hem till oss en sväng. Får se vad man hittar på då. Annars ska jag väl inte göra något speciellt idag. Spela lite gitarr kanske, letade efter ackord till en låt, fast det fanns inte på youtube. Men sen kom jag på allt själv, inte alls så svårt HAHA! Jag är ju bara FÖR bra ibland ^^) Såå.. får se vad den här dagen har mer att bjuda på.


 

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards