Ramona Lindeman

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Ramona Lindeman - 31 oktober 2012 11:09

       



Hej hej! Nu verkar det vara mycket nya grejer på gång. Har "typ" slutat röka, har bara rökt typ en gång om dagen sen igår. Det är liiite svårt att sluta när suget finns kvar, men det är bara kämpa. Har man bestämt sig för att klara något så ska man det också. :) Sen så har jag kommit på att om man städar på morgonen så har den många olika fördelar:

- Slipper städa när det är som mest kaos

- Det håller sig fint under dagen

- Det hinner inte bli alltför skitit 

- Plus att det håller sig fint hela tiden.


Så jag ska faktiskt fortsätta med den metoden. Har kört den två dagar nu och det funkar mega bra! Nya rutiner :D Sen så imorse åkte jag och älskling för att skriva på kontraktet till den nya lägenheten! Fatta vad glad man är, kommer bo ovanför svärmos lixom. Bara gå ner om man känner fört, typ "hej ska vi ta en fika? Ja visst kom ner bara" Så jäkla enkelt! Nu är bara frågan när vi får flytta in, tre månaders uppsägningstid suger fett, men får höra med hyresvärden om detta. Och vi måste säga upp denna lägenheten också. Såå, vi får se vad detta leder till. Sen måste jag säga att jag älskar min prins, även fast vi har lite upp och nedgångar ibland <3 

 

Peace

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards