Ramona Lindeman

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Ramona Lindeman - 16 oktober 2012 16:09

Nu är det typ eftermiddag. Eller ja vad ska man kalla det. Haha. Sitter och chillar i soffan och funderar på att ta mig en rök och sen sätta mig och spela några matcher eller något. ^^ Har blivit en riktigt spelnörd som älskling säger   Haha NEJDÅ absolut inte! Lol. Det gick bra på praktiken idag faktiskt, fick märka massa nya varor (halsband, koppel, reflexvästar mm.) Det var kul. Imorgon och på torsdag väntar stallet, och sen fredag plugget och söndag stallet igen. Får se hur mycket jag orkar med.  



Två bilder på mig och gullet från Turket <3 Älskar honom massor, puss på min Tommy <3




 

Av Ramona Lindeman - 16 oktober 2012 09:08

Katterna vaknar såklart före mig, och ska springa runt HELA lägenheten. GUD va kul    Eller inte. Haha. Jag laddar inför en ny dag på Kathis Djurbod. Tiden gick väldigt fort faktiskt, det va ju ändå inte så många timmar, 10-13 lunch till 14 och sen sluta vid fyra. Precis lagom känner jag. Och det känns så skönt att kliva upp ur sängen i tid så man inte slänger bort hela dagen på att sova, och det suger jävlar. Så jobbigt att inse att dagen är försvunnen när man går upp vid 3 typ. 

Btw; vi kanske kommer flytta till lägenheten ovanför svärmor, fatta vad mysigt det skulle va. Kunna umgås med varandra när man känner för liksom. Hade vart awsum! Och jag vet att min älskling skulle tycka det va mysigt att bo nära sin mamma, bara för honom och gå ner när han vill och så vidare. Så får han umgås mer med sin bror också. Jag önskar att jag hade lika bra kontakt med min bror... Men det kommer tyvärr aldrig hända, min bror är inte som alla andra bröder. Hm, och det är synd faktiskt. 

Nej men nu ska jag chilla med en match. Hade folks.

Peace

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards