Ramona Lindeman

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Ramona Lindeman - 18 oktober 2012 10:55

Tjo folket.

Allt är lite upp och ner nu. Saker man inte vet och så vidare. Lite tungt om jag ska vara ärlig. Men allt löser sig väl. Hoppas jag. Annars så väntar stallet idag, kuligt. Gick upp halv nio idag, när klockan ringde. Mycket skönt att gå upp i tid än att sova typ till 3 eller något, det är fett segt om jag ska vara ärlig. 

Jag hoppas vi får mer information om lägenheten, hade med mycket nöje velat flytta till den istället, har jag förresten nämnt det? Att vi kanske ska flytta. Men så är det iallafall. Ovanför svärmor, asgött ju. Kan bara gå ner några trappsteg för att prata lite liksom, och umgås eller äta ihop. Hade ju vart supermegamysigt faktiskt.   

 

Så, just nu ska jag väl bara chilla och ta det lugnt, kanske ut och röka sen spela någon match eller två. Och sen bara hoppas på att man börjar må bättre snart..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards