Ramona Lindeman

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Ramona Lindeman - 30 oktober 2012 14:35

Igår som sagt fyllde jag år och dagen var mysig, det hade dock kunnat vara bättre väder. Men detta väder i sverige får man leva med, (tyvärr). Av älskling fick jag det jag velat ha länge. Revitalash! Ögonfrans serum som förlänger, ökar och gör så att fransarna blir tjockare. Till det fick jag en mascara liknande grej som man använder på dagen under sin riktiga mascara och den andra använder man på natten, eller något sånt var det. Men iaf, alltid önskat mig den och nu fick jag det jag alltid velat ha <3 Min älskling är bäst<3

Av svärmor fick jag ett jätte gulligt halsband med en delfin på. :3 Så himla söt och så passar den ju så klart till att jag har praktik där. Gjord av sten var den. :) Sen kom svärfär och överraskade med jätte fina blommor som jag satt i fönstret. På kvällen åkte vi till svärmor för att äta tacos och glasstårta, dom sjöng för mig också haha. Dom är för goa :') Så det var mys. Dagen blev lyckad iallafall. 

Peace

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards