Ramona Lindeman

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Ramona Lindeman - 21 oktober 2012 21:10

Tjo, kvällen har kommit och jag har städat och sånt, fast det var för en stund sen så det va inte nyss, frågan är om jag skulle fortsätta nu eller göra det imorgon... Skulle vilja göra det nu egentligen, så kan man vakna upp i en fin och fräsh lägenhet imorn bitti, hur låter det? Bra antar jag. Jo jag ska nog banne mig fortsätta städa sen, eller snart. Och sen hoppa in i dushen. Låter som en fett bra idé faktiskt.

Var hos svärmor förut också. Vi åt brödkakor som hon bakat. Mycket mumsigt. Fick med hem några också, nam nam. Imorgon är det praktik igen, på djurboden, gött och komma upp i tid imorgon igen! Har sovit lite väl länge nu på helgen, INTE ok. Såå, då blir det att gå upp cirka halv nio tror jag, om inte åtta till och med. Jo, åtta ska jag nog gå upp! Sen senare ikväll kanske jag ska sätta mig och rita lite.. Eller ne.. eller jo. Maybe. Haha.

 

 

Hade tråkigt så jag gjorde denna :)

 

 

Av Ramona Lindeman - 21 oktober 2012 13:03

Jag är nästan nyvaken, gick upp för en stund sen. Haha. Jo men ja. Blir väl att åka till svärmor en stund sen, och sen vette fasen. Ny vecka kommer imorgon med praktik och sådär va, och sen fyller jag år. Ough. Hela ett år äldre, är det bra eller dåligt? Bra antar jag. För varje dag som går kommer jag närmare 18...

 

Skippar nog stallet idag, var väl inte mer än en timme eller så men jag orkar bara inte, vart igång hela veckan så jag väljer att stanna hemma idag. Nästa vecka är det visserligen nya tag som gäller. Men ja 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards