Ramona Lindeman

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Ramona Lindeman - 23 oktober 2012 20:36

Denna dagen har vart.. aplång känns det som. Gick upp 20 i 8, åkte till skolan och var där några timmar. Bara för att lämna ett nummer (?) Men jaja. Sen fick jag reda på att jag skulle till en rättegång   Som inte blivit av tre gånger tidigare (inställt varje gång) så detta var fjärde gången och jag trodde jag skulle smälla av. Vi åkte till Skövde helt i fkn onödan, happyface? NOT! Så nästa gång blir väl efter jul någon gång...   Och om det inte blir av då heller.. Så hoppar jag framför tåget!! Eller inte riktigt så brutalt men slita av mig håret låter bättre. Nu får det fasen vara nog med rallandet fram och fkn tillbaka. Tröttnat på det lix. Är det inte det ena så är det det andra. Fett jobbigt. Men jaja. Nu är det ett tag kvar till nästa gång så slipper tänka på det för tillfället. OBS! Det är inte jag som gjort brottet utan står som vittne, bara så ni vet xD Haha. Nej men aah.

 

Imorgon är en stalldag. En lång sådan känns det som dessutom, hela fem lektioner. Men det får gå, har helgen ledig iallafall, gött det. Men måste in till skolan igen för att plugga på fredag och jag tror det var något annat också som jag inte kommer ihåg haha. Jorrå.

Peace

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards