Ramona Lindeman

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Ramona Lindeman - 21 december 2012 16:22

...Men det går ändå haha. Jordens undergång skulle vara inatt. Hände det något? Nää tänkte la det. Alla lever fortfarande, vilket var väntat. Vilka är dessa mayaindianer eller vad fan dom nu är för något. Eller var. Deras kalender är lite vriden tror jag, och dom är nog ganska skruvade. :) Jaja. Snart kommer babe hem från jobbet, sen har vi båda massa ledigt! Uuh vad gött, fast han kommer ju ha lite mer extra ledigt än vad jag :( Men vi hoppas på att han får tillbaka sitt jobb senare. Det hade ju vart underbart.. Jajja, älskar honom massor <3


Känns som om det blir lite rörigt nu innan jul :P I helgen blir det Överby och handla julklappar, sen julafton på måndag, vilket spenderas hos bästa svärmor. Mat, spel och dryck, kommer bli underbart! Sen dagen efter det blir det att äta hos svärpappi, hehe. Sen måste man hinna med och hälsa på mamma också, vilket förmodligen blir till helgen tror jag.. Eller något. Phew, stressigt stressigt. Men det blir nog bra ändå. Aldrig vart med om en jul där det kommer hända så mycket, (handla och så vidare). Aldrig riktigt firat någon riktig jul, men jag ser verkligen fram emot denna julen. :) Kommer bli sååå himla mysigt, dessutom blir det min och älsklings första jul ihop <3 



  Ha en bra dag alla!  

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards