Ramona Lindeman

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Ramona Lindeman - 9 december 2012 13:32

Precis gått upp. Gött och sova länge, yeah. Älskling är på jobbet, sen har han en hel frivecka! yay :D Fast det har ju inte jag, men som tur är så jobbar jag inte så länge :) Snart är det jul för den delen, wihoo! Längtar lite granna. Kommer bli en awesome jul hoppas jag, eller det vet jag att det kommer bli. c: I januari får man besök från holland också, Tommys spelvänner som han känt ganska länge nu. Blir nog mycket lan och sånt där. Det blir nog kul.. Hoppas jag. Brorsan kommer nog på besök nästa vecka också, för en gångs skull ;) Gillar sättet hur han har blivit, så.. Annorluna. Mer kontaktbar om man säger så.. 


Sen har jag tänkt en del på hur folk kan förändras så jäkla snabbt. Man tror att dom är person, men i själva verket blir dom en helt annan. Och då känner man liksom, har han/hon vart en hel lögn, att man blivit lurad av en falsk personlighet. Det är ganska tråkigt faktiskt. Typ att dom börjat göra saker dom inte gjorde innan. Det blir som en chock för en själv. Tanken blir "Herregud, vad konstig människan har blivit."  Man känner sig så himla lurad. Men men, antar att vissa människor är såna, tråkigt dock. En del personer kanske inte kan hålla sig till den dom är, eller.. Det kanske egentligen inte var deras riktiga jag, utan bara höll "sig själv" bakom en vägg, och sen när det kommer till en viss punkt så blir dom den personen dom egentligen är.. Jisses blir inte klok på sånt :P Hehe. 


ha en bra dag

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards