Ramona Lindeman

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Ramona Lindeman - 8 december 2012 13:50

Solen skiner och himlen är blå, älskling kom hem tidigare för att han inte hade något och göra på jobbet. Det kan inte bli bättre!   Käkat toffifee och druckit cola till frukost, haha inte så nyttigt men ganska gott! (a) Har inte hunnit göra så mycket med tanke på att jag ganska nyss gick upp så ^^min bebis väckte mig hihi. Denna dagen bjuder nog på middag hos svärfar, undra vad för gött det blir idag då. Och igår var jag och älskling så duktiga att vi faktiskt lagade mat! Händer inte ofta, men igår blev det tacos namnam. Och godismys såklart, det var ju fredag ;) Hääärligt med helg nu, sova hur länge jag känner för och inget arbete, men ska bli kul och komma iväg på praktiken på måndag. Det är ganska roligt, knappa i kassan och städa akvarium och såna grejer, inte helt fel! :) Måste nog gå ner till tvättstugan och kolla om det finns några tvättider :P Skulle tvättat igår men glömde av x) Och sen orkade jag inte för den delen haha. Men jaja! 


Ha en fortsatt trevlig dag 

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards