Ramona Lindeman

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Ramona Lindeman - 7 december 2012 19:24

Spenderade förmiddagen med försovning och skola! Haha. Tänkte att jag skulle gått upp halv åtta när bussen gick fem öve, men nej nej. Det kändes som om jag var vaken men fuck no, vaknade precis när bussen skulle gå så jag fick ta tåget tolv över nio istället :P Jag jobbade faktiskt! Om jag ska vara ärlig, visserligen hade jag datan uppe men jag lyckades hålla mig till matteboken ;) Jag är duktig jag. Haha. Fick som vanligt vänta över en timme på bussen -.-' Hade så fruktansvärt långtråkigt, fattar inte hur man kan vara så uttråkad som jag var idag o.O Men sen kom den och jag åkte hem, satte mig vid datan och började spela som vanligt. Men det var kul, förutom att det gick så fruktansvärt dåligt för mig. 


Sen tog jag och älskling oss an och gjorde mat, Tacos blev det, (som vanligt). Har ätit det ganska mycket, men det är alltid lika gott fan :3 Mumma. Sen öste vi på med godis och ett 25 pack med cola yeah! Vi tjockar oss som fan ;) Haha. Min prins är den bästa<3 

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards