Ramona Lindeman

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Ramona Lindeman - 3 december 2012 22:04

Burr man fryser ihjäl om man går ut, får fasen se till att inte frysa fast på trappan när man står där och blossar på en cigg! Men det är fint ute nu, det har vart lagomt fint väder nu två tre dagar. Det är gött! Var ju som sagt på provridning idag, hann knappt sätta mig på henne innan hon snurra runt och ställde sig på bakbenen :P Och efter det lilla jag red kom vi fram till gården igen, och rätt som det är så hoppar hon upp och ner som en tok.. Det var ganska lätt att sitta kvar men hoppa kan hon, i luften i alla fall. haha.  Men jag får se hur jag gör, visserligen behövde  hon någon som kunde hjälpa henne och rida in sin andra B-ponny, och det hade nog vart kul faktiskt. :) Så att få hålla på med hästar är inte helt kört, men den som jag red (Pagouda som hon hette, (stavningg) )  var lite vimsig, visserligen har hon stått hela sommaren utan att ha fått röra på sig men ja.. Hehe får se hur detta går vidare. 


Har spelat lite med min finska vän och Marco, det gick sådär. Sen spelade vi med finnens vänner, och jag lyssnade hellre på musik än lyssna på deras tjatter och jag var inte behövlig i konversationen så det var roligare att lyssna på världens goaste låtar hehe ;) Men jaja. Snart kommer min underbara prins hem!! <3 Saknar honom massor <3


Natti folks

Av Ramona Lindeman - 3 december 2012 09:24

Godmorgon alla människor! Jag vaknade till en fräsh lägenhet, blev förvånad över att min oförutsägbara älskling hade gått upp halv sex och börjat städa ;o Så nu är det fint i vardagsrummet och köket! Såå himla stolt över min underbara babe<3 Sen när han väckte mig blev det morgon mys på konditorit med en snuskigt god smörgås och varm choklad, till älskling blev det kaffe hihi. Det kan man kalla lyx :) Känns skönt att vara uppe i tidigt faktiskt. Då hinner man med mycket mer, så det blir inte så som när vi går upp klockan 4 på eftermiddagen och vips så är hela dagen borta x) Men så kan det vara om man tycker om att sova. Nu sitter vi bara och chillar, älskling spelar och jag bloggar. Ska nog också ta mig en match eller två i väntan på att hyresvärden skulle komma och göra något :P Sen hoppas jag på att det blir stallet nästa och sen vidare till praktiken :) En fin dag med snö, inte lika kul att det är så kallt men det får väl gå ändå hehe :) 


Have a nice day peeps! 

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards