Ramona Lindeman

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Ramona Lindeman - 18 augusti 2013 20:39

Åhåhåh, typ i någon timme nu har jag försökt få ett bra fucking utseende på den här jävla horbloggen! Oj.. ursäkta språket men jag är kräsen. Okej? Hata mig inte. Idag var jag och morsan i skogen. Inte en enda svamp i sikte (y) Bättre lycka om några veckor typ. Är så himla trött, hade kunnat lägga mig och sova nu, men får nog vänta några timmar till innan ajag börjar funda på att nana kudden. Och på onsdag börjar skolan, gött och få rutin på sin trasiga vardag (?) Lol. Menmen, sånt är livet när det inte blev som det skulle. Sååå massa mycket jag vill göra/ha. Till exempel att börja rida igen, eller sy egna kläder, ta tag i låtskrivandet igen.. Mygood. Måste bromsa lite. Har lite för mycket på G nu. Skitsamma. Ha en förjävlig fortsatt kväll!


   

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards