Ramona Lindeman

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Ramona Lindeman - 17 augusti 2013 23:29

... tror sängen kallar på mig snart. Ögonen svider och tröttheten tar över totalt. Vill bara gosa ner mig i sängen och aldrig mer vakna upp.. gå i ide.. sova bort hela livet. Låter som en plan. Eller nja. Men sova vore gött i alla fall. Så ska göra sängen redo snart. Har haft en lagomT go dag med syrran och hennes barn. Eller barn och barn, dom börjar bli stora nu. Men dom kommer alltid vara mosters små bebisar. Huehue. Jajja, får se vad morgondagen bjuder på. Inget planerat än, som vanligt, men den kommer säkert med något kul. (Eller..) Jaja. Godnatt pussys.


   

 
Av Ramona Lindeman - 17 augusti 2013 00:19

"Tell me why you left, tell me where you went, tell me why am I worth the lines. Tell me all you want, keep me holding on, tell my lies, tell me why.."


Ja det kan man undra.. Svaret kommer jag aldrig hitta.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards