Ramona Lindeman

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Ramona Lindeman - 8 augusti 2013 14:06

Tjo alla pussys. Läget? Jo tack det är fint! Meh. Gick upp tio imorse för att åka till Vara.. och jag hade bara sovit cirka 3-4 timmar, så det kändes som en plåga när mamma kom in i rummet och sa att vi skulle åka. Blöö! Men nu vart man hemma igen efter trippen. Skulle kunna gå och lägga mig nu men det är nog ingen bra ide. :P Då lär jag ju aldrig få fart på min dygnsrytm. Så blir att försöka hålla sig vaken till ikväll, så att man förhoppningsvis somnar lite tidigare. Har väldigt mycket problem med sömnen, och det är fruktansvärt jobbigt. Kan inte somna och ligger vaken i flera timmar. Usch och fy. Men men.. det blir väl bättre såsmåningom!

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards