Ramona Lindeman

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Ramona Lindeman - 1 augusti 2013 21:25

Haha.. japp! Jag och mamma är extremt lata idag, vi tog BILEN till affären när vi kunde ha gått dit. Visserligen hade vi kanske inte hunnit dit i tid om vi hade gått, och då hade vi fått ta bilen till Jung, och det hade vi vart ännu latare för att göra. Så typ nej tack. Ingen träning blev det idag heller, men hoppas på att komma ut imorgon, det måste jag rättare sagt! Annars kommer jag inte komma någon vart med den här skiten. Måste börja äta ordentligare också, har ätit jätte dåligt dom senaste dagarna, inte haft någon vidare aptit. Varför vet jag inte riktigt.. Men men. Ska försöka lägga mig tidigare idag, får ta hjälp av lite lugnande piller, sist hjälpte det i alla fall! Är så trött på att sova så länge! Det är verkligen svin jobbigt, att vakna fyra på eftermiddagen är inte direkt en jätte stor hit om man säger så. Men men, har bara mig själv att skylla så måste göra något åt det. Skolan börjar ju snart också, så LÄR behöva fixa till mig själv.. Men TJAO!


 
  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards