Ramona Lindeman

Alla inlägg den 30 maj 2013

Av Ramona Lindeman - 30 maj 2013 18:07

Nu tror jag att helgen är någorlunda bokad.. Har massa att göra ikväll och jag har världens huvudvärk! Mumma, eller? Nej skulle inte tro det. Sitter och pratar med en härlig människa på skype, lite tidsfördriv är aldrig fel liksom. Imorgon blir det häng med härliga människor, tror jag. Eller? Jo det blir det nog. Idag var det den segaste dagen i skolan, bläää! Gjorde inte ett piss i skolan, som vanligt då med andra ord. Men ja, som sagt är det inte så långt kvar till sommarlovet, alla försvinner mer och mer från skolan, är det bara för att det är sommarlov snart? Antar det. Har dock haft mycket besök från andra program. (Hehe). Men men. Nästa tisdag drar jag mitt feta arsle till stockholm för att besöka något fucking fryshus. Dock ser jag fram emot det! Ska bli roligt att komma bort härifrån över en hel fucking dag! YAY! Hejdå.

 

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards