Ramona Lindeman

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Ramona Lindeman - 6 maj 2013 10:22

Det var Jockibois förtjänst till att jag kom på att jag inte bloggat på ett tag. TACK Jockiboi, för att du räddade mitt minne. Sitter nu i skolan och chillar, funderar på att göra färdigt en textanalys jag börjat med. Har inte direkt kommit någon vart men det går bara jag fortsätter. Har nästan gjort färdigt matten, har lämnat in sista papprena men Blondie säger att jag ska göra mer imorgon, m'kay? Får väl göra det då. Inte idag dock!

I fredags fick jag sova själv hemma.. mamma låg inne på sjukhus och det kändes inte okej någonstans överhuvudtaget. Men sen kom hon hem, då var allt frid och fröjd, legat hemma och inte gjort ett piss. Det enda vettiga var att handla och göra mat. Annars har jag och mamma bara legat och tagit det lugnt. Sovit ikapp mina timmar dessutom. Helt sjukt skönt. I helgen måste jag ha något planerat, ledig från torsdag till måndag, inte ok. Vill inte. Hatar helger. Men det får väl gå, bara jag har något att göra så är det lugnt! Tja då!


   

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards