Ramona Lindeman

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Ramona Lindeman - 20 maj 2013 15:32

Phew. Vad gör jag här? Vad har jag gjort här vid just denna punkten i snart 18 år..!? Vill bort en sväng, slippa alla samma gamla människor, se nya ansikten.. Inte för att jag kanske är sugen på att prata med dom men ändå, komma till en annan plats. Där jag slipper tänka på alla problem. Eller, har jag problem? Nej, bara trött på att vara på samma plats hela tiden. Inte komma någon vart. Bläää. Sen har ju min gitarr gått sönder så jag vet inte vad jag ska göra, kan inte trösta mig med musik. Jävla skit!! GAY BÖG FAN TA DIG KATTFAN! Usch. Hejdå.

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards