Ramona Lindeman

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Ramona Lindeman - 4 januari 2013 18:31

Nu kan jag sätta mig och koppla av med gott samvete! Har städat alla rum i princip, men har lite mer att göra imorgon, sen är det färdigt :) Nu blir det väl lite spel och annan skit, kanske kolla på nåt bra på Viaplay, som Karatefylla till exempel. x) Sjukt rolig serie, bara sprit och snusk typ haha. Men roligt är det! :)


Tjao.

Av Ramona Lindeman - 4 januari 2013 15:21

God eftermiddag. Gick och la mig halv sex imorse så jag är nyvaken haha. Ville inte sova så jag var vaken med älskling ^^ Idag måste jag städa städa städa,vore gött och slippa det imorgon så jag gör det idag. Och det är ett måste kan jag säga. Det ser ut som ett bombnedslag här... Hatar det. Älskling sover fortfarande så jag börjar utan honom. Så jävla seg just nu men saker måste bli gjort. Är en latmask om man säger så, inte städat eller gjort något alls på typ flera veckor. Varför? Inte orkat :D Haha. I'm tha lazy bitch ;P Puuuh. Sen hoppas jag att vi får nyckeln till den andra lägenheten snart, för jag vill verkligen inte vara kvar i denna, vantrivs som fan. Och man orkar inte ens göra nånting i den, städa till exempel. Vi hade inte ens julpyntat haha. Men så är det.


Ha det gött!

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards