Ramona Lindeman

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Ramona Lindeman - 23 juli 2013 21:28

Yess. Idag har jag gjort lite nytta i alla fall! Var ute och tränade förut, 100 arm, 100 mage + jogga på det. Dat is fuckin' awsuum! Sen när jag kom hem tog jag det lite lugnt, och fick världens dille på att städa! Så jag städade hela rummet, dammsög, torka golv, torka skrivbord och fönsterbräda, bytt sängkläder och rensat garderoben och gjort iordning, fyfan! Nu känner jag mig inte lika kass längre! Så snart ska jag ta och belöna mig själv med en fet jävla dusch och bara pissa på allt och alla! Fu all! I'm da queen!

 

 

Av Ramona Lindeman - 23 juli 2013 17:11

Japp. Dagen försvann. Puts väck. Kan bero på att jag vaknade halv fem, då jag skulle ta min medicin. Ganska passande. Får nog börja käka sömntabletter så att jag somnar tidigare, mår fan dåligt av att vakna så sent! Blöö! men men, haha.. Tänkte jag skulle ta mig en Panodil och sen  dra ut och springa lite. Lär ju behöva dricka 5 liter vatten innan dock, då det var 26 grader i skuggan o.O DAMN! Kommer nog dö en smula i värmen men vafan, måste njuta av värmen nu när den är här, eller? Jodå. Har ju bestämt mig för att träna mer, har superkass kondis men jag lär ju inte komma någon vart om jag inte börjar någonstans liksom! Vaknar till liv med lite musik nu iallafall. Jag kommer inte hinna göra så mycket idag dock, olyckligtvis, men jag får bärja vända rätt på dygnen helt enkelt. Annars lär jag ju inte komma någonvart. Men men, slänger iväg ett inlägg senare kanske, men nu ska jag upp och käka nåt! Tjao!


   

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards