Ramona Lindeman

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Ramona Lindeman - 25 juni 2013 15:50

Hade tråkigt så tänkte slänga iväg ett inlägg, inte för att jag har något vettigt att skriva men ändå! Har duschat och städat lite på rummet sen besöket av Sandris. Blev ju lite stökigt med kläder hit och dit och så vidare. Dessutom hatar jag när katterna går under min säng.. Inte okej! BLÖÖÖP. Liiite uttråkad, men imorgon drar jag nog till min flicka igen, som vanligt. Har ju fått gott samvete nu över att jag vart hemma några dagar. Blir ganske lite fest i helgen, jordgubbens dag for the win. WEHOO. POMPE POMPE POMPE PONTUS. Lol nej jag bara skoja hejdå.

 

 

Av Ramona Lindeman - 25 juni 2013 12:11

I am a man man man man

Up up in the air.

And I run around round round down this

town town, act like I dont care.


Godmorgon fuckers. Jag är en destruktiv människa. Inte för att jag skulle berätta det men okej. Någon form av början måste man la ha. Inte vet jag. Funderar på om jag ska hämta ut mina mediciner idag. Behöver dom nu känner jag, ta mig en dusch kanske, det skulle verkligen behövas! Sen vet jag inte vad som händer. Jag känner att jag måste göra något åt mitt liv. Något vettigt, men vad? Ingen aning. Orkar egentligen inte bry mig, men det känns som att jag är illa tvungen till det. BLÄ! Vill gå i ide och vakna upp när något mirakulöst händer, ja. Det vill jag göra. Men det kommer aldrig gå så.. fuck my life. Tjadå.

 

  

Presentation


Grattis, du har hittat hit. När du ändå är här kan du ju antingen klicka vidare eller läsa min blogg! your choise. Peace.

Tänkvärda ord

Musik är livet, livet är musik. Man behöver lyssna på den, för att överleva.

Ask me anything!

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI se på MIN blogg? Mer om...
 Musik
 Foton
 Mitt vardagsliv
 Åsikter/funderingar
 Eget val (skickas via kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards